zadzwoń:534 212 313

napisz do nas:sklep@empati.pl

Wartość koszyka: 0.00 pln
Zobacz koszyk

Regulamin : Empati Sklep online - Bluzy i T-shirty streetwear Sukienki Spódnice. Sprawdź promocje!

Regulamin

 1. WŁAŚCICIEL SKLEPU

Sklep internetowy, działający pod adresem www.empati.pl jest własnością oraz jest prowadzony przez firmę: Mediaskuteczni Michał Wąsikowski z siedzibą w Radomiu ul. Filtrowa 11/16 (zwany dalej Sklepem bądź Sprzedawcą),NIP: 7962787900, REGON: 366698497. Telefon kontaktowy 534 212 313:, adres email: sklep@empati.pl

2. ZASADY DZIAŁANIA SKLEPU INTERNETOWEGO

Sklep prowadzi sprzedaż towarów poprzez zorganizowany sklep internetowy za pośrednictwem sieci Internet w formie umowy zawieranej na odległość pomiędzy osobą zamawiającą (Kupującym), a Sklepem (Sprzedającym).

3. ZAMAWIANIE TOWARÓW

3.1. Zamówienia przyjmowane są poprzez stronę internetową www.empati.pl przez 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę. Zamówienia realizowane są w dni robocze.

3.2. Towary w sklepie internetowym są szczegółowo oznaczone. Na stronie internetowej znajdują się informacje o właściwościach towaru, jego cenie, materiale, z którego jest wykonany itp.

3.3. Klient zamawiając towar dokonuje jego wyboru, w sposób właściwy dla danej rzeczy, określając w szczególności rozmiar, kolor, a w razie potrzeby podając także inne specyficzne informacje oraz liczbę sztuk zamawianych towarów.

3.4.Każde złożone przez Klienta zamówienie potwierdzone zostanie w ciągu 24 godzin wiadomością, wysłaną na podany w trakcie składania zamówienia adres poczty elektronicznej, która zawiera co najmniej potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia, oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji.

3.5. W przypadku braku potwierdzenia ze strony Sklepu, wskazany jest kontakt mailowy (sklep@empati.pl) lub telefoniczny (tel. 534 212 313).

3.6.W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających realizację złożonego zamówienia, o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Klienta.

4. CENY TOWARÓW

Ceny na stronie podawane w złotych polskich są cenami brutto, zawierają podatek VAT. Do ceny towaru należy doliczyć koszt przesyłki, którego wysokość uzależniona jest od wybranej formy dostawy i płatności. Cena podana na stronie w chwili składania zamówienia jest ceną ostateczną, wiążącą Klienta. Po złożeniu zamówienia cena zamówionych towarów nie zmieni się, niezależnie od wprowadzonych przez Sklep zmian cen lub rozpoczętych akcji promocyjnych lub wyprzedażowych.

5. METODY PŁATNOŚCI

5.1. Płatność za zamówiony towar odbywa się – według wyboru Klieta – za pomocą:

a. Płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki.

b. Płatności przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy: Mediaskuteczni Michał Wąsikowski, ul. Filtrowa 11/16, 26-600 Radom, Deutsche Bank, Numer konta: 86 1910 1048 2307 0001 4284 0001

 c. Płatności online kartą płatniczą za pośrednictwem serwisu Przelewy 24.pl

Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP7792369887, Regon 301345068.

 

 5.2. Zapłata powinna zostać dokonana w terminie 7 dni od dnia złożenia zamówienia, po tym terminie zamówienie zostanie anulowane.

6. REALIZACJA I DOSTAWA ZAMÓWIENIA

6.1. Zamówienie zostaje przekazane do realizacji bezpośrednio po jego złożeniu – w przypadku przesyłki opłacanej przy odbiorze. W przypadku płatności online – po potwierdzeniu wpłynięcia należności na konto Sklepu. Jeżeli wybrany towar jest dostępny, wysłany zostanie do Klienta w ciągu maksymalnie 5 dni roboczych od dnia zaksięgowania zapłaty na koncie.

6.2. Dostarczanie zamówień odbywa się – według wyboru Klienta – za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A

6.3. Koszt dostawy towaru pokrywa Kupujący.

6.4.Koszt dostawy uzależniony jest od wybranego sposobu dostawy i płatności:

a) Poczta Polska - Dostawa do 3 dni roboczych - 10zł

b) Poczta Polska - Dostawa do 3 dni roboczych ZA POBRANIEM - 25zł

c)Poczta Polska - Dostawa w 24H (przy zamówieniu do godziny 13) - 18zł

d)Poczta Polska - Dostawa w 24H (przy zamówieniu do godziny 13) ZA POBRANIEM - 30zł

e) wysyłka zagraniczna 40 zł (w przypadku zamówienia złożonego spoza obszaru celnego Unii Europejskiej kupujący może ponieść inne, dodatkowe koszty  związane z tzw. długiem celnym)

f) w przypadku odbioru osobistego wynosi 0 zł

6.5. Do każdego zakupionego towaru dołączony zostanie dowód zakupu lub faktura VAT. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za podanie błędnych danych Klienta.

7. ODSTĄPIENIE OD UMOWY I ZWROT TOWARU

7.1. Klient ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki. Warunkiem uwzględnienia zwrotu na tej podstawie jest złożenie przez Klienta, przed upływem ww. terminu oświadczenia na piśmie oraz odesłanie towaru na adres: ul. Filtrowa 11/16, 26-600 Radom. Do przesyłki załączyć należy dowód sprzedaży, bądź fakturę VAT oraz wypełniony formularz zwrotu, przykładowy formularz znajduje się pod niniejszym regulaminem.

7.2. Zwracany towar musi być w stanie niezmienionym, tj. musi posiadać oryginalne etykiety oraz nie może nosić jakichkolwiek znamion użytkowania.

7.3. Klient otrzyma zwrot ceny za towar na wskazany numer rachunku bankowego w ciągu 14 dni od otrzymania zwrotu na wskazany adres Sklepu.

7.4. Koszt odesłania towaru ponosi Klient. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odesłanych do nas za pobraniem.

 

8. REKLAMACJE

8.1. Każda rzecz kupiona w sklepie internetowym może być reklamowana z zachowaniem odpowiednich terminów i warunków reklamacji jeśli posiada wady stanowiące o jej niezgodności z umową. Reklamację można złożyć drogą mailową (e-mail: sklep@empati.pl) bądź pocztową na adres Sklepu. Należy podać na piśmie powód reklamacji, drogą mailową lub listownie.

8.2. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, Sklep wyśle do Klienta produkt pełnowartościowy (naprawiony lub nowy) w ciągu 14 dni, a gdy okaże się to niemożliwe (np. wyczerpany stan magazynowy), zwróci cenę wadliwego towaru.

8.3. W przypadku nie uwzględnienia reklamacji, towar zostanie odesłany wraz z informacją o niezasadności reklamacji.

9. POLITYKA PRYWATNOŚCI ORAZ OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

9.1. Administratorem baz danych osobowych przekazywanych przez klientów sklepu internetowego w związku z zakupami jest Sprzedawca.

9.2. Dane osobowe wykorzystywane są wyłącznie w celu realizacji umów sprzedaży, w zawiązku z tym mogą być przekazywane podmiotom odpowiedzialnym za dostawę zakupionych towarów do klienta. Klienci mają prawo dostępu do treści swoich danych oraz do ich poprawiania oraz usuwania. Dane są przekazywane dobrowolnie.

10. ZMIANA REGULAMINU

10.1.Klienci posiadający konto w Sklepie zostaną poinformowani o zmianie Regulaminu za pośrednictwem korespondencji e-mail.

10.2.Jeżeli w czasie, jaki upłynął od ostatniego logowania nastąpiła zmiana Regulaminu Sklepu, Klient akceptuje lub nie jego postanowienia po zmianach. W przypadku braku akceptacji warunków Regulaminu, w szczególności po wprowadzeniu jego zmian, zakupy w Sklepie internetowym nie są możliwe.

10.3..Klientowi, który nie akceptuje wprowadzonych w Regulaminie zmian przysługuje uprawnienie do usunięcia konta w każdym czasie.

10.4. Zamówienia złożone przez Klientów przed wejściem w życie zmian Regulaminu, będą realizowane według dotychczasowych postanowień Regulaminu.

11. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

11.1. Korzystanie ze sklepu internetowego www.empati.pl jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu.

11.2. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem obowiązują przepisy Kodeksu cywilnego oraz ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 31 marca 2000 r. (Dz.U. nr 22 poz.271).

11.3. Kupujący może uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem zakładki „Regulamin”, zamieszczonej na stronie sklepu www.empati.pl oraz pobrać jego treść i sporządzić wydruk.

 

 

 

FORMULARZ ZWROTU/REKLAMACJI:

 

Poniżej zakreśl właściwy powód:

            ZWROT                                   REKLAMACJA

Dane kupującego:

 Imię i nazwisko _____________________________________________________________________________

 Numer zamówienia __________________________________________________________________________

 Data zamówienia ____________________________________________________________________________

 Numer dowodu sprzedaży ____________________________________________________________________

Numer telefonu _______________________ Adres e-mail ___________________________________________

ZWRACANE PRODUKTY

Nazwa towaru :

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Numer zamówienia:

Ilość :

Cena brutto:

Przyczyna zwrotu \reklamacji : _________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________

Numer konta na który ma zostać przekazany zwrot pieniędzy:

Numer rachunku :____________________________________________________________________________

 

Adres do zwrotu pieniędzy za zakup:

Imię i nazwisko ______________________________________________________________________________

Ulica _______________________________________________ Kod pocztowy ___________________________

Miasto ____________________________________________________________________________________

W przypadku gdy zamówiony produkt będzie nieodpowiedni mają państwo możliwość dokonania zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni od daty jego otrzymania, pod warunkiem zwrotu towarów nieużywanych, czystych, razem z oryginalnymi metkami, oraz dowodem zakupu na adres: Mediaskuteczni Michał Wąsikowski, UL. FILTROWA 11/16, 26-600 RADOM. Razem z odsyłanym towarem należy wysłać wypełniony formularz oraz otrzymany dowód zakupu. Prosimy pamiętać o starannym zapakowaniu przesyłki. Informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odesłanych do nas za pobraniem.

________________________ (czytelny podpis klienta)

 

payu.jpg

  • youtube.jpg
  • facebook.jpg
  • twitter.jpg
  • instagram.jpg
  • google.jpg

Copyright © 2015 www.empati.pl

projekt i wykonanie: www.zaginionestudio.pl

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies.

Strona używa cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług oraz prowadzenia statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia.

Akceptuję, nie pokazuj więcej