zadzwoń:534 212 313
napisz do nas:sklep@empati.pl
Wartość koszyka: 0.00 pln
Zobacz koszyk
1. WŁAŚCICIEL SKLEPU
Sklep internetowy, działający pod adresem www.empati.pl jest własnością oraz jest prowadzony przez firmę: Mediaskuteczni Michał Wąsikowski z siedzibą w Radomiu ul. Filtrowa 11/16 (zwany dalej Sklepem bądź Sprzedawcą),NIP: 7962787900, REGON: 366698497. Telefon kontaktowy 534 212 313:, adres email: sklep@empati.pl
2. ZASADY DZIAŁANIA SKLEPU INTERNETOWEGO
Sklep prowadzi sprzedaż towarów poprzez zorganizowany sklep internetowy za pośrednictwem sieci Internet w formie umowy zawieranej na odległość pomiędzy osobą zamawiającą (Kupującym), a Sklepem (Sprzedającym).
3. ZAMAWIANIE TOWARÓW
3.1. Zamówienia przyjmowane są poprzez stronę internetową www.empati.pl przez 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę. Zamówienia realizowane są w dni robocze.
3.2. Towary w sklepie internetowym są szczegółowo oznaczone. Na stronie internetowej znajdują się informacje o właściwościach towaru, jego cenie, materiale, z którego jest wykonany itp.
3.3. Klient zamawiając towar dokonuje jego wyboru, w sposób właściwy dla danej rzeczy, określając w szczególności rozmiar, kolor, a w razie potrzeby podając także inne specyficzne informacje oraz liczbę sztuk zamawianych towarów.
3.4.Każde złożone przez Klienta zamówienie potwierdzone zostanie w ciągu 24 godzin wiadomością, wysłaną na podany w trakcie składania zamówienia adres poczty elektronicznej, która zawiera co najmniej potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia, oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji.
3.5. W przypadku braku potwierdzenia ze strony Sklepu, wskazany jest kontakt mailowy (sklep@empati.pl) lub telefoniczny (tel. 534 212 313).
3.6.W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających realizację złożonego zamówienia, o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Klienta.
4. CENY TOWARÓW
Ceny na stronie podawane w złotych polskich są cenami brutto, zawierają podatek VAT. Do ceny towaru należy doliczyć koszt przesyłki, którego wysokość uzależniona jest od wybranej formy dostawy i płatności. Cena podana na stronie w chwili składania zamówienia jest ceną ostateczną, wiążącą Klienta. Po złożeniu zamówienia cena zamówionych towarów nie zmieni się, niezależnie od wprowadzonych przez Sklep zmian cen lub rozpoczętych akcji promocyjnych lub wyprzedażowych.
5. METODY PŁATNOŚCI
5.1. Płatność za zamówiony towar odbywa się – według wyboru Klieta – za pomocą:
a. Płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki.
b. Płatności przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy: Mediaskuteczni Michał Wąsikowski, ul. Filtrowa 11/16, 26-600 Radom, SANTANDER BANK, Numer konta: 86 1910 1048 2307 0001 4284 0001
c. Płatności online kartą płatniczą za pośrednictwem serwisu Przelewy 24.pl
Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP7792369887, Regon 301345068.
5.2. Zapłata powinna zostać dokonana w terminie 7 dni od dnia złożenia zamówienia, po tym terminie zamówienie zostanie anulowane.
6. REALIZACJA I DOSTAWA ZAMÓWIENIA
6.1. Zamówienie zostaje przekazane do realizacji bezpośrednio po jego złożeniu – w przypadku przesyłki opłacanej przy odbiorze. W przypadku płatności online – po potwierdzeniu wpłynięcia należności na konto Sklepu. Jeżeli wybrany towar jest dostępny, wysłany zostanie do Klienta w ciągu maksymalnie 5 dni roboczych od dnia zaksięgowania zapłaty na koncie.
6.2. Dostarczanie zamówień odbywa się – według wyboru Klienta – za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A
6.3. Koszt dostawy towaru pokrywa Kupujący.
6.4.Koszt dostawy uzależniony jest od wybranego sposobu dostawy i płatności:
a)
b)
c)Poczta Polska - Dostawa w 24H (przy zamówieniu do godziny 13) - 18zł
d)Poczta Polska - Dostawa w 24H (przy zamówieniu do godziny 13) ZA POBRANIEM - 30zł
e) wysyłka zagraniczna 40 zł (w przypadku zamówienia złożonego spoza obszaru celnego Unii Europejskiej kupujący może ponieść inne, dodatkowe koszty związane z tzw. długiem celnym)
f) w przypadku odbioru osobistego wynosi 0 zł
6.5. Do każdego zakupionego towaru dołączony zostanie dowód zakupu lub faktura VAT. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za podanie błędnych danych Klienta.
7. ODSTĄPIENIE OD UMOWY I ZWROT TOWARU
7.1. Klient ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki. Warunkiem uwzględnienia zwrotu na tej podstawie jest złożenie przez Klienta, przed upływem ww. terminu oświadczenia w sposób listowny lub przesłanie e-mail na adres sklep@empati.pl lub kontakt telefoniczny z naszym sklepem oraz odesłanie towaru na adres: ul. Filtrowa 11/16, 26-600 Radom.
7.2. Zwracany towar musi być w stanie niezmienionym, tj. musi posiadać oryginalne etykiety oraz nie może nosić jakichkolwiek znamion użytkowania.
7.3. Klient otrzyma zwrot ceny za towar na wskazany numer rachunku bankowego w ciągu 14 dni od otrzymania zwrotu na wskazany adres Sklepu.
7.4. Koszt odesłania towaru ponosi Klient. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odesłanych do nas za pobraniem.
7.5. Odstępując od umowy Klient może dobrowolnie wypełnić formularz zwrotu, który ułatwi procedurę.
8. REKLAMACJE
8.1. Każda rzecz kupiona w sklepie internetowym może być reklamowana z zachowaniem odpowiednich terminów i warunków reklamacji jeśli posiada wady stanowiące o jej niezgodności z umową. Reklamację można złożyć drogą mailową (e-mail: sklep@empati.pl) bądź pocztową na adres Sklepu. Należy podać na piśmie powód reklamacji, drogą mailową lub listownie.
8.2. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, Sklep wyśle do Klienta produkt pełnowartościowy (naprawiony lub nowy) w ciągu 14 dni, a gdy okaże się to niemożliwe (np. wyczerpany stan magazynowy), zwróci cenę wadliwego towaru.
8.3. W przypadku nie uwzględnienia reklamacji, towar zostanie odesłany wraz z informacją o niezasadności reklamacji.
9. POLITYKA PRYWATNOŚCI ORAZ OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
SZCZEGÓŁY POD LINKIEM : POLITYKA PRYWATNOŚCI
10. ZMIANA REGULAMINU
10.1.Klienci posiadający konto w Sklepie zostaną poinformowani o zmianie Regulaminu za pośrednictwem korespondencji e-mail.
10.2.Jeżeli w czasie, jaki upłynął od ostatniego logowania nastąpiła zmiana Regulaminu Sklepu, Klient akceptuje lub nie jego postanowienia po zmianach. W przypadku braku akceptacji warunków Regulaminu, w szczególności po wprowadzeniu jego zmian, zakupy w Sklepie internetowym nie są możliwe.
10.3..Klientowi, który nie akceptuje wprowadzonych w Regulaminie zmian przysługuje uprawnienie do usunięcia konta w każdym czasie.
10.4. Zamówienia złożone przez Klientów przed wejściem w życie zmian Regulaminu, będą realizowane według dotychczasowych postanowień Regulaminu.
11. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
11.1. Korzystanie ze sklepu internetowego www.empati.pl jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu.
11.2. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem obowiązują przepisy Kodeksu cywilnego oraz ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 31 marca 2000 r. (Dz.U. nr 22 poz.271).
11.3. Kupujący może uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem zakładki „Regulamin”, zamieszczonej na stronie sklepu www.empati.pl oraz pobrać jego treść i sporządzić wydruk.
ZWROT REKLAMACJA
Dane kupującego:
Imię i nazwisko _____________________________________________________________________________
Numer zamówienia __________________________________________________________________________
Data zamówienia ____________________________________________________________________________
Numer dowodu sprzedaży ____________________________________________________________________
Numer telefonu _______________________ Adres e-mail ___________________________________________
ZWRACANE PRODUKTY
Nazwa towaru :
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Numer zamówienia:
Ilość :
Cena brutto:
Przyczyna zwrotu \reklamacji : _________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________________
Numer konta na który ma zostać przekazany zwrot pieniędzy:
Numer rachunku :____________________________________________________________________________
Adres do zwrotu pieniędzy za zakup:
Imię i nazwisko ______________________________________________________________________________
Ulica _______________________________________________ Kod pocztowy ___________________________
Miasto ____________________________________________________________________________________
W przypadku gdy zamówiony produkt będzie nieodpowiedni mają państwo możliwość dokonania zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni od daty jego otrzymania, pod warunkiem zwrotu towarów nieużywanych, czystych, razem z oryginalnymi metkami na adres: Mediaskuteczni Michał Wąsikowski, UL. FILTROWA 11/16, 26-600 RADOM. Razem z odsyłanym towarem należy wysłać wypełniony formularz oraz otrzymany dowód zakupu. Prosimy pamiętać o starannym zapakowaniu przesyłki. Informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odesłanych do nas za pobraniem.
________________________ (podpis klienta)
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies.
Strona używa cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług oraz prowadzenia statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia.